شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی



اخبار,اخبار اجتماعی ,بازنشستگان تامین اجتماعی

 

اخبار اجتماعی - پرداخت وام ۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی

بیات با بیان اینکه برای این نوع تسهیلات نیازی به ضامن نیست، افزود: داشتن کسر از حقوق تنها مدرک مورد نیاز برای گرفتن وام است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی از پرداخت وام دو میلیون تومانی به بازنشستگان تحت پوشش این کانون خبر داد.

بیات در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام دو میلیون تومانی را که قرض الحسنه است، 100 میلیارد تومان دانست و گفت: در این مرحله به 50 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی وام تعلق می گیرد.

وی داشتن معرفی نامه از کانون های بازنشستگی در شهرستان ها را برای دریافت وام الزامی دانست و تاکید کرد : دریافت وام فقط برای متقاضیانی مجاز است که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند .

بیات با بیان اینکه برای این نوع تسهیلات نیازی به ضامن نیست، افزود: داشتن کسر از حقوق تنها مدرک مورد نیاز برای گرفتن وام است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنین اختصاص وام 80 میلیون تومانی برای تعمیر ساختمان ، وام جعاله از 5 تا 15 میلیون تومان و وام 20 میلیون تومانی برای شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را از دیگر تسهیلاتی برشمرد که به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------