معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور : اسیدپاشان اصفهان چهره‌نگاری شده‌اند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار اجتماعی - معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خبر داد:
اسیدپاشان اصفهان چهره‌نگاری شده‌اند / موتورسیکلت‌های مشکی رنگ اصفهان، زیر ذره بین نیروهای انتظامی و امنیتی

آنچه مشخص و قابل اهمیت است، پیگیری جدی همه مسئولان از جمله سران سه قوه در زمینه مسئله اسیدپاشی است که ما به صورت هفتگی گزارش خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه می‌دهیم. .

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: مظنونان اصلی حادثه اسیدپاشی اصفهان مشخص نشده‌اند و همه مسئولان ذیربط در این زمینه پیگیر هستند.
 
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد عالی هماهنگی زائران اربعین حسینی که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اخبار از اسیدپاشی‌های صورت گرفته در اصفهان، با بیان اینکه هنوز مظنونان اصلی این حادثه شناخته نشدند، گفت: در این زمینه همه مسئولان و دستگاه‌های ذیربط پیگیر قضیه هستند و به عنوان مثال 191 هزار نفر از یک قشر در این پرونده مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: حقیقتا کارهای زیادی برای پیگیری این موضوع صورت گرفته و در این پرونده ما کارهای فنی از جمله چهره‌نگاری را انجام دادیم. حتی موتورسیکلت‌های مشکی رنگی که در اصفهان هستند در این بررسی مورد مستثنی نشدند.
 
ذوالفقاری با بیان اینکه هم‌اکنون کارهای آنالیز برای شناسایی متهمان اصلی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با مجموع اقداماتی که در این زمینه انجام دادیم، افراد مورد بررسی به زیر 100 نفر رسیده‌اند.
 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: چهره‌نگاری‌های انجام شده در اختیار مردم قرار گرفته تا در امر شناسایی کارمان راحت‌تر باشد. تیم کشف جرم در این زمینه بسیار جدی است و همه دستگاه‌ها از سپاه و وزارت اطلاعات نهایت همکاری را دارند و اطلاعات خود را در  اختیار دوستان آگاهی قرار می‌دهند.
 
وی در پاسخ به این سوال که این امکان وجود دارد که متهم اصلی اسیدپاشی در اصفهان خارج از کشور بوده است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم این را به صراحت بگوییم و اظهارنظر قطعی در این زمینه وجود ندارد.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: آنچه مشخص و قابل اهمیت است، پیگیری جدی همه مسئولان از جمله سران سه قوه در زمینه مسئله اسیدپاشی است که ما به صورت هفتگی گزارش خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه می‌دهیم.

اخبار اجتماعی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------