طبق شواهد و قرائن جیش‌العدل نقشی در ترور دادستان زابل نداشته است/قتل معاون وزیر امنیتی نیست



 ترور دادستان زابل,نقش جیش‌العدل نقشی در ترور دادستان زابل

نماینده زابل:
طبق شواهد و قرائن جیش‌العدل نقشی در ترور دادستان زابل نداشته است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که گروه جیش‌العدل در ترور دادستان زابل نقشی نداشته است.

سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گروه جیش‌العدل تنها خواسته از حادثه رخ داده برای دادستان زابل استفاده کرده و با بهره‌برداری از این فرصت خود را به نوعی مهم جلوه دهد.

نماینده زابل همچنین در توضیح آخرین اخبار از هدف مظنونین دستگیر شده در ترور دادستان زابل گفت: تعدادی مظنون دستگیر شده‌اند که هنوز هیچ چیزی در مورد هدف آنها مشخص نشده و همه چیز در حال بازجویی است.

وی افزود: بازجویی‌ها از این مظنونان ادامه دارد که بنده آمار دقیقی از تعداد مظنونین ندارم طبیعتا بعد از کسب نتیجه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: جلسه شورای تامین شهرستان هیرمند در این بررسی موضوع ترور دادستان زابل برگزار شد از آن جهت که قبلا مرحوم در دادگستری هیرمند دادستان بوده است.

منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو‌یی تاکید کرد که حادثه ترور دادستان زابل هیچ ارتباطی به موضوع سراوان ندارد و به دلایل غیرسیاسی این کار انجام شده است.

 

 

--------------------------------------------------------------------
سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران:
قتل معاون وزیر امنیتی نیست/ 3گلوله شلیک شده است

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: قتل معاون پارلمانی وزیرصنعت، معدن و تجارت انگیزه سیاسی و امنیتی نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، صفرعلی براتلو صبح امروز در این رابطه گفت: براساس شواهد و نتایج تحقیقات انگیزه و خصومت شخصی باعث قتل معاون وزیز پارلمانی بود.

وی تأکید کرد: این قتل عصر دیروز ساعت 20:30 حوالی خیابان جانبازان در شرق تهران اتفاق افتاده و بلافاصله عوامل نیروی انتظامی وارد عمل شدند و هم‌اکنون نیز پلیس‌آگاهی تهران مشغول بررسی و تحقیق است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تأکید کرد: در این قتل از سلاح گرم استفاده شده و با شلیک سه گلوله، ایشان را به قتل رسانده‌اند.

/ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------