ضرورت اجرای حکم ممنوعیت عرضه قلیان



اخبار ,اخبار اجتماعی ,اجرای حکم ممنوعیت عرضه قلیان

 

اخبار اجتماعی - ضرورت اجرای حکم ممنوعیت عرضه قلیان

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با مثبت ارزیابی کردن مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی، گفت: نیروی انتظامی و وزارت بهداشت مکلفند در راستای تامین سلامت جامعه با متخلفانی که حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی را لغو می‌کنند، برخورد کند.

فرج الله عارفی در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی و قهوه‌خانه‌ها، گفت: با این مصوبه دستگاه‌های مسئول باید هر چه سریع تر نسبت به پلمپ اماکن عرضه کننده دخانیات و قلیان اقدام کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نیروی انتظامی مسئول برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در اماکن عمومی هستند، افزود: نیروی انتظامی و وزارت بهداشت موظف و مکلف هستند در راستای تامین سلامت جامعه با متخلفانی که حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی را لغو می‌کنند، برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ممنوعیت عرضه و استعمال قلیان در اماکن عمومی در کاهش مصرف آن تاثیری ندارد، تصریح کرد:‌ البته مصوب شدن این ممنوعیت تاثیری بازدارنده در تمایل جوانان به مصرف قلیان را دارد.

وی ادامه داد:‌ مصرف قلیان در انظار عمومی مناسب نبوده و به افزایش تمایل جوانان برای مصرف منجر می‌شود از این رو مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت عرضه دخانیات به ویژه قلیان در اماکن عمومی می‌تواند چاره‌ساز است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امید است این بار اجرای حکم دیوان عدالت اداری برای ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی را با پلمپ چنین اماکنی شاهد باشیم.
اخبار اجتماعی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------