اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به عمره و عتبات عالیات



اخبار ,اخبار اجتماعی ,بازنشستگان تامین اجتماعی

 

اخبار اجتماعی - اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به عمره و عتبات عالیات

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: امکانات تأمین‌اجتماعی برای جلب رضایت همه جانبه بازنشستگان و مستمری‌بگیران کامل نیست، اما امکانات را در حداکثر مقدار ممکن در اختیار آنان قرار می‌دهیم تا بتوانیم رضایت آنان را جلب کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: کسب سهمیه عمره و اعزام به عتبات عالیات در متن برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان است و در سال‌جاری منطبق با برنامه و امکانات برای اجرای آن اقدام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور اعتصامی در دیدار با اعضای کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: افزودن کالای فرهنگی به سبد خانوارها یکی از شعارهای تأمین‌اجتماعی است و امیدواریم با توزیع عادلانه منابع و توجه به نیازهای بازنشستگان بخشی از درخواست‌ها و نیازهای آنان را فراهم کنیم.

وی گفت: پیامبر عظیم‌الشأن (ص) نسبت به احترام به پیشکسوتان دستورات اکیدی داده است و تأمین‌اجتماعی سازمان خوشبختی است که در خدمت این قشر از افراد جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: این سازمان در دوره جدید مدیریت خود ارتباط نزدیک‌تری با شرکای اجتماعی خود برقرار می‌کند و بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و کارگران عامل اصلی در کنار دولت برای تشکیل سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و با احیای معاونت فرهنگی در تأمین‌اجتماعی توانستیم ارتباط نزدیکی با بازنشستگان برقرار کنیم.

وی گفت: با وجود امکانات محدود سازمان تأمین‌اجتماعی، تمام مدیران و کارکنان این سازمان درصدد ارائه خدمت بیشتر به شرکای اجتماعی این سازمان هستند.

اعتصامی افزود: احترام به بازنشستگان و پیشکسوتان از وظایف همه است و باید این وظیفه به فرهنگ تبدیل شود. باید فرهنگ جامعه نسبت به بازنشستگان تغییر کند و تأمین‌اجتماعی نیز برای تغییر این فرهنگ تلاش می‌کند و فعالیت‌های این سازمان نیز به سمت جلب رضایت این قشر معظم پیش می‌رود.

وی گفت: امکانات تأمین‌اجتماعی برای جلب رضایت همه جانبه بازنشستگان و مستمری‌بگیران کامل نیست، اما امکانات را در حداکثر مقدار ممکن در اختیار آنان قرار می‌دهیم تا بتوانیم رضایت آنان را جلب کنیم. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------