اجرای طرح امینت اخلاقی ویژه در سال 93



اخبار ,اخبار اجتماعی ,اجرای طرح امینت اخلاقی ویژه در سال 93

اخبار اجتماعی - اجرای طرح امینت اخلاقی ویژه در سال 93

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار اعلامی از سوی مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی در بخش فرهنگ، تامین امنیت صاحبان فرهنگ در عرصه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان صبح امروز (شنبه) در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی پلیس که در میدان "آزادی" برگزار شد، با بیان این که ناجا در تحقق شعار امسال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری انقلاب نقش اساسی دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت اقتصادی، مبارزه با اخلال گران اقتصادی و ... در عرصه‌های مختلف می‌تواند نسبت به تحقق شعار سال 93 اقدام کند.

 

وی با بیان این که نیروی انتظامی می‌تواند با انجام اقدامات پلیسی اقتصاد مقاومتی را رقم بزند، گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی همچون قاچاقچیان و افرادی که تلاش دارند سرمایه‌های داخلی را با قاچاق کالا به هدر بدهند می‌تواند نسبت به تحقق شعار اقتصادی امسال کمک کند.

 

رادان با بیان این که نیروی انتظامی تامین امنیت صاحبان فرهنگ در عرصه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: در سال 93 بر اساس تدابیر فرمانده ناجا غیر از اولویت‌های ماموریتی همچون ماموریت راهور، مرزبانی، کاهش سرقت و ... بحث امنیت اخلاقی نیز در دستور کار قرار گرفته و در سال 93 امنیت اخلاقی با کارکرد ویژه اجرایی می‌شود.

 

وی افزود: پلیس در بحث امنیت اخلاقی با افرادی که تیشه بر ریشه فرهنگ می‌زنند قطعا برخورد هدفمندی خواهد داشت و با مظاهر علنی غیر اخلاقی نیز برخورد سازمان یافته خواهیم داشت.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنان خود در جمع ماموران مستقر در میدان "آزادی" یادآور شد: یکی از ویژگی‌های خاص نوروز امسال تقارن آن با وفات حضرت زهرا (س) است که باید تلاش کنیم تا نوروزی زهرایی داشته باشیم. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------