افشانی: به کار خود در شهرداری ادامه می دهم+سند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد علی افشانی برای شورای شهر تهران نامه نوشت و گفت: به درخواست شما نمایندگان مردم و براساس مسوولیت اجتماعی تا اعلام نتیجه به کار خود ادامه خواهم داد.

به گزارش  فارس، محمد علی  افشانی در ۶ آبان ماه برای  شورای شهر تهران نامه نوشت و گفت: به درخواست شما نمایندگان مردم و براساس مسوولیت اجتماعی تا اعلام نتیجه به کار خود ادامه خواهم داد.

 

در این نامه آمده است با عنایت به باور و تأکید نمایندگان مردم مبنی بر عدم شمولیت قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطابق ماده 80 قانون  انتخاب شهردارن و آئین‌نامه اجرایی آن و سایر قوانین مرتبط که حقوق‌دانان برجسته و صاحب نام کشور نیز بر آن تأکید نمودند از اینجانب خواستید مسئولیت مدیریت شهری تا اعلام نتیجه استفساریه مجلس ادامه دهم. این جانب صرفا بر اساس مسئولیت اجتماعی و سوگندی که یاد کرده‌ام پذیرفتم اکنون که استفساریه استثنا بودن شهردار تهران به عنوان شخص حقوقی و نه فرد حقیقی با قریب 140 امضا تحویل هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد و در دستور کار است از شما اعضای شورا تقاضا دارم پیرو تفاهم جلسه هم‌اندیشی در صورت صلاحدید با هماهنگی نمایندگان شریف امضاءکننده استفساریه نسبت به آینده مدیریت شهر تهران اتخاذ تصمیم نمایید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------