سرپرست دادسرای جنایی تهران: حادثه شهران به دلیل رانش زمین رخ داده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرپرست دادسرای جنایی تهران با رد وقوع هر گونه حادثه امنیتی در منطقه شهران گفت: انفجار روز جمعه قطعاً به دلیل رانش زمین رخ داده است.

به گزارش فارس، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران  با اعلام این خبر گفت: متأسفانه برخی شبکه‌های معاند در تلاشند حادثه روز جمعه منطقه شهران را یک موضوع امنیتی جلوه دهند.

وی گفت: براساس کارشناسی‌های دقیقی که در 2 روز گذشته در این منطقه از سوی کارشناسان رسمی دادگستری تهران صورت گرفته اینگونه ادعاها کذب است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران تصریح کرد: حادثه روز جمعه به طور قطع ناشی از رانش زمین و سپس انفجار لوله گاز بوده اما اینکه این رانش به دلیل شسته شدن زمین، نشت آب و یا فعالیت کارگاه ساخت مترو بوده امری است که از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: قویاً و براساس شواهد علمی موجود، امنیتی بودن این حادثه کذب محض است و به زودی نتیجه کارشناسی‌های دقیق کارشناسان اعلام خواهد شد.

قاضی شهریاری همچنین با تأیید خبر کشف جسد کارگر افغانستانی 23 ساله گفت: همانطور که روز جمعه غروب اعلام کردیم شاهدان فقدان 2 نفر را گزارش داده بودند که یک راننده لودر و یک کارگر افغانستانی بودند.

وی افزود: ساعتی قبل جسد کارگر 23 ساله کشف شد و تلاش برای کشف راننده لودر همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------