کاهش شدید دما در خوزستان و نجف و کربلا از فردا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش شدید دما در خوزستان و نجف و کربلا در 24 ساعت آینده خبر داد.

«کوروش بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز(28 آبان‌ماه) شاهد پدیده مه و شرجی شدید در خوزستان بودیم. میزان شرجی در بستان و نوار مرزی چذابه 98 درصد بود که میران قدرت دید افقی را به 100 متر رساند.

 

وی افزود: میزان رطوبت نسبی امروز در آبادان، خرمشهر، شلمچه و شادگان به 95 درصد و در اهواز و ماهشهر به 86 درصد رسید که میزان دید در اهواز را به 1300 متر رساند که به تدریج این وضعیت بهتر شد.

 

بهادری ادامه داد: فردا نیز پدیده شرجی را در نوار مرزی و سواحل خوزستان خواهیم داشت.

 

وی گفت: با این وجود پدیده قابل توجه که از فردا شاهد آن خواهیم بود کاهش دما در استان خوزستان و شهرهای کربلا و نجف است که به‌تدریج دمای هوا 6 تا 7 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و توصیه می‌شود کسانی که قصد سفر به این مناطق را دارند یا در حال بازگشت هستند، حتماً از پوشاک گرم و مناسب استفاده کنند.

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی فعلاً وقوع پدیده گرد و غبار را نشان نمی‌دهند، اما از روز سه‌شنبه هفته آینده نوید ورود سامانه بارشی به استان خوزستان را خواهیم داشت که به مدت یک هفته فعال خواهد بود و در بیشتر نقاط استان خوزستان و حتی مناطق جنوبی بارش باران را شاهد خواهیم بود.

 

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 7 درجه و اهواز و آبادان و رامهرمز با 33 درجه سانتی‌گراد به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------