علت توقف لکوموتیو قطار تبریز از زبان استاندار سمنان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

استاندار سمنان گفت: آنچه که می‌توان احتمال داد این است که لکوموتیو قطار تبریز به دلیل شدت سرما یخ زده و این قطار مجبور شده در 4 و نیم کیلومتری از ایستگاه متوقف شود.

به گزارش فارس، خباز استاندار سمنان در خصوص حادثه برخورد دو قطار مسافربری در سمنان اظهار داشت: ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز جمعه 5 آذر ماه قطار مسافربری تبریز که به سمت مشهد در حال حرکت بود در حوالی ایستگاه هفت خوان دچار حادثه شده و متوقف می‌شود.

 

وی افزود: قطار مسافربری سمنان که به سمت مشهد در حرکت بود از پشت سر به قطار تبریز برخورد می‌کند که طی این اتفاق دو واگن از قطار تبریز آتش می‌گیرد و لکوموتیو و 4 واگن از قطار سمنان از ریل خارج می‌شود.

 

خباز با بیان اینکه تا این لحظه تعداد مجروحین نزدیک 60 نفر اعلام شده است در پاسخ به این سؤال که آیا راه‌آهن در خصوص توقف قطار تبریز اطلاع‌رسانی نکرده بود، گفت: اینها بحث‌های فنی است که مدیران راه‌آهن اطلاع بیشتری از آن دارند.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: اما آنچه که می‌توان احتمال دارد این است که لکوموتیو قطار تبریز به دلیل شدت سرما یخ زده و این قطار مجبور شده در 4و نیم کیلومتری از ایستگاه متوقف شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال‌ که حرکت قطارها از این ریل ادامه دارد یا نه، گفت: خوشبختانه ریل صدمه‌ای ندیده است اما اولویت کاری ما این بود که در مرحله اول مصدومین را به بیمارستان منتقل کنیم و در مرحله بعد افراد سالم را از محل حادثه دور کنیم و سپس اقدام به اطفای حریق کنیم.

 

خباز گفت: با توجه به اینکه ریل آسیبی ندیده به زودی فعالیت این خط راه‌آهن مجددا آغاز می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------