تنبیه بی‌رحمانه دانش‌آموزان در قائن + عکس



اخباری که هر از گاهی از نوع برخورد برخی معلمان با دانش‌آموزان در گوشه و کنار به گوش می‌رسد و البته واکنش‌ها و تبعات ناگوار این برخوردها، جز برانگیختن حس تأسف در جامعه حاصلی ندارد.

عصر ایران به نقل از نسیم قائن نوشت: این روزها به لطف گسترش شبکه‌های مجازی و انتشار اخبار و فیلم‌های مستند هر اتفاقی حتی در دورترین نقاط کشور که رخ دهد بلافاصله به طور گسترده انعکاس پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان منکر چنین وقایعی شد.

 

عصر دیروز در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش‌آموزان یکی از مدارس قائن توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش‌آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می‌شوند.

 

خبرنگار نسیم قائن برای صحت این موضوع با تعدادی از والدین دانش‌آموزان تماس گرفت.

 

پدر یکی از دانش‌آموزان گفت: در یکی از روستاهای قائن زندگی می‌کنم و با هزاران بدبختی هزینه تحصیل فرزندم را تامین کرده‌ام و هر روز مدرسه پولی را از ما می‌خواهد و به هر صورتی که هست پول را می‌دهیم تا فرزندم درس بخواند.

 

وی در ادامه گفت: امروز که شاهد کتک خوردن فرزندم بودم و با خود گفتم اگر ترک تحصیل کند بهتر است از اینکه به این صورت کتک بخورد و آبرویش جلوی دوستانش برود. فرزندم می‌گوید چون نمره ما کم شده بود معلم ما را تنبیه کرد. معلم چه حقی داشته که به این طرز فجیع فرزندان ما را برای یک نمره به باد کتک بگیرد؟

 

پدر این دانش‌آموز خاطرنشان کرد: این تنبیه‌ها قبلا هم در این مدرسه اتفاق افتاده بود و کسی پیگیری نکرد.

 

برادر یکی دیگر از دانش‌آموزان نیز گفت: برادرم نمره امتحانی‌اش را کم گرفته بود و معلم او و تعدادی از همکلاسی‌هایش را به این طرز فجیع کتک زد و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم بود وقطعا شکایت خواهیم کرد.

 

خبرنگار ما برای بررسی این موضوع با مدیر آموزش و پرورش و حراست این اداره نیز تماس گرفت که  پاسخگو نبودند و لذا از طریق یکی دیگر از کارمندان آموزش وپرورش نیزپیگیر این موضوع شد که نامبرده هم اعلام داشت که از سوی مدیریت این موضع رد شده است.

 

در ادامه این خبر آمده است: خبرنگار ما موضوع را از طریق روابط عمومی اداره آموزش و پرورش پیگیر شد که مسئول مربوطه نیز پس از پیگیری توسط خبرنگار نسیم قاین با ارسال پیامکی با این عنوان «موضوع بررسی شد وصحت ندارد» این موضوع را انکار کرد.

 

کهن ترابی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز با بیان اینکه هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نشده است، گفت: موضوع پیگیری خواهد شد و قطعا برخورد جدی در این زمینه خواهیم داشت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------