اعلام اسامی استان هایی که مدارس و دانشگاههای شان تعطیل است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شماری از استان هایی که در معرض برف سنگین و وقوع سیل واقع شده اند مدارس شان برای فردا روز شنبه تعطیل اعلام شد در حالی که استانهای جنوبی با موج بارندگی و سیل و سیلاب دست به گریبان هستند استان های شمالی به دلیل بارش سنگین برف و فضای یخبندان با مشکل رفت و آمد روبرو شده اند

همدان

به علت بارش برف مدارس همدان در نوبت صبح فردا تعطیل است.

 

 آذربایجان‌شرقی

 به علت بارش برف و برودت هوا مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی ومتوسطه‌ی دوره‌ی اول  مناطق شهری و روستایی در شهرستان تبریز فردا در شیفت صبح تعطیل است

 

 مشهد

بنابر اعلام‌ اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فردا، به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در مجموع مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

 

فارس

درپی بارش شدید باران و وقوع سیل مدیریت بحران استانداری فارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان داراب و جهرم را در نوبت صبح تعطیل کرد.

 

آذربایجان غربی

تمام مقاطع تحصیلی مدارس ناحیه‌های ۱ و ۲ ارومیه، مهاباد، سردشت، اشنویه، سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلو، مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی شاهین‌دژ، تمامی مقاطع تحصیلی دهستان صورین شاهین، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی بوکان، و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی پیرانشهر تعطیل هستند.

 

 خوزستان

کلیه مدارس و مراکز آموزشی اهواز و 11 شهرستان خوزستان در  نوبت صبح و همچنین هشت شهرستان دیگر در نوبت بعدازظهر فردا شنبه  تعطیل است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------