افزایش 2 ساعته ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات تاسوعا و عاشورا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازافزایش ساعت ممنوعیت تردد کامیون‌ها در معابر شهری تهران در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: برابر قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری در روزهای عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۲ شب ممنوع بوده و در روزهای تعطیل نیز این ممنوعیت از ساعت ۵:۳۰ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای شنبه و یکشنبه همزمان شده است، گفت:‌ در همین راستا تعداد تمامی وسایل نقلیه سنگین به‌ویژه کامیون‌ها از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۲۴ امکان تردد در معابر و شبکه بزرگراهی شهر تهران را ندارند و مأموران پلیس با متخلفان برخورد خواهند کرد.

 

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره  مجازات متخلفان نیز به ایسنا گفت: کامیون هایی که در ساعات ممنوعه وارد معابر شهری تهران شوند علاوه بر اینکه 90 هزار تومان جریمه می‌شوند، راننده نیز نمره منفی می‌گیرد در صورت عدم همراه داشتن مدارک از سوی راننده توقیف نیز خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------