آخرین وضعیت جوی کشور در روز عاشورا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روزیکشنبه(همزمان با عاشورای حسینی)آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری، گاهی همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت آب و هوایی استان تهران اظهار کرد:در روز شنبه(۸ مهرماه) بیشینه دمای این استان ۲۷ و کمینه آن ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

آسمان در روز یکشنبه(۹ مهرماه)  کمی ابری تا نیمه ابری است و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می شوئ. دمای هوا در گرم‌ترین ساعت روز به ۲۹ درجه و در خنک‌ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران برای مناطق شمالی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان همچنین ارتفاعات شمالی استان‌های سمنان، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان شمالی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ می‌دهد. شدت بارش امروز برای استان‌های گیلان، سواحل غربی مازندران و برخی مناطق اردبیل پیش‌بینی می‌شود و سواحل دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

 

وی افزود: از بعدازظهر امروز بتدریج از شدت بارش در این مناطق کاسته می‌شود. همچنین امروز در نوار شمالی کشور شاهد افت نسبی دما خواهیم بود. روز شنبه (۸ مهرماه) برای پاره‌ای از مناطق غرب، شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات سمنان افزایش ابر و بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

در روز یکشنبه (۹ مهرماه) نیز ابرناکی و بارندگی در غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و در نوار شمالی کشور دما بطور نسبی افزایش می‌یابد.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، امروز برای برخی مناطق شمال‌شرق  و شرق کشور بویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------