میزان آب در سد زاینده‌رود به پایین‌ترین حد رسیده است/ لزوم تشکیل ستاد بحران کشور در اصفهان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: با توجه به کاهش بارندگی در شروع سال آبی جدید و کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود، از استاندار درخواست می‌کنیم با دعوت از ستاد بحران کشور به اصفهان، جلسه ستاد بحران آب تشکیل دهد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی در شروع سال آبی جدید و کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود، از استاندار اصفهان درخواست می‌کنیم با دعوت از ستاد بحران کشور به اصفهان، جلسه ستاد بحران آب تشکیل دهد.

 

وی افزود: کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود به کمتر از 150میلیون مترمکعب که بخشی از این ذخیره، گل‌ولای و غیرقابل مصرف است، اجرای طرح آب‌رسانی «اصفهان بزرگ» را به خطر انداخته است.

 

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال زراعی جدید که یک ماه و نیم از شروع آن گذشته، قطره‌ای باران وارد سد زاینده‌رود نشده است و شرایط سختی را برای 5 میلیون جمعیت طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ به وجود آورده است.

 

حاجی‌دلیگانی هشدار داد: ادامه این روند خسارت‌های جبران ‌ناپذیری را به کشاورزان، صاحبان صنعت و بخش خانگی استان اصفهان وارد خواهد کرد.

 

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکیل ستاد بحران کشور در اصفهان بحران کمبود آب در این استان مهم مرکزی و کم آب را بیشتر معرفی خواهد کرد و به تصمیم‌های کارساز منجر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------