- هلال احمر ۱۵ میلیارد تومان از اربعین درآمد داشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نهاد‌ها مانند هلال‌احمر درآمدزایی بالایی از اربعین داشتند اما خدماتی که ارائه دادند متناسب با درآمد‌های آنها نبود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نهاد‌ها مانند هلال‌احمر درآمدزایی بالایی از اربعین داشتند اما خدماتی که ارائه دادند متناسب با درآمد‌های آنها نبود.

 

 حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه بازدید از موکب همدانی «شهدای منا» در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کربلا، با تأکید بر اینکه راهپیمایی اربعین در حفظ نظام اسلامی تأثیرگذاری بالایی دارد، اظهار کرد: در راستای اربعین حسینی باید سرمایه‌گذاری بزرگی شکل گیرد.

 

وی با بیان اینکه هزینه‌های سفر اربعین برای مردم به ناحق افزایش پیدا کرده، افزود: برخی نهاد‌ها مانند هلال‌احمر درآمدزایی بالایی از اربعین داشتند اما خدماتی که ارائه می‌شد متناسب با درآمد‌های آنها نبود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اربعین، محلی برای درآمدزایی نیست، گفت: در مسیر پیاده‌روی اربعین به جرأت می‌توان گفت هلال‌احمر 30 درصد از کار خدماتی‌اش را هم انجام نداد.

 

وی با اشاره به اینکه هلال‌احمر 15 میلیارد تومان درآمدزایی از اربعین حسینی داشته درحالی که نباید نحوه خدمات‌رسانی‌اش به مردم اینگونه باشد، یادآور شد: زیارت اربعین برای همه مردم است و هرکس با هر درآمدی می‌تواند به این سفر قدم بگذارد و پول گرفتن از مردم صحیح نیست.

 

حاجی‌بابایی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین تمام معادلات دنیا را به هم ریخته است، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی زائران ایرانی در ایام اربعین حتی باعث استحکام ارتباط بین دو کشور ایران و عراق و ملت‌ها میَ‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------