عذرخواهی فرمانده انتظامی تهران از مردم لرستان/ برخورد با متخلفان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی تهران در تماس تلفنی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ضمن عذرخواهی از مردم لرستان از برخورد با متخلفانی که به قوم لر توهین کرده‌اند خبر داد.

به گزارش مهر، به دنبال نامه آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مقام معظم رهبری پیرامون اهانت برخی از اشخاص و جریانات به قوم لر، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران طی تماس تلفنی با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، ضمن ابراز تاسف از اقدام صورت گرفته و توهین به قوم لر، عذر خواهی خود را نسبت به مردم غیور و دلاور لرستان اعلام کرد.

 

فرمانده انتظامی تهران همچنین در این تماس تلفنی اعلام کرد که جانشین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بلافاصله از کار عزل شد.

 

سردار رحیمی یادآور شد: نیروی انتظامی همیشه حافظ امنیت و وحدت بوده و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد و هرگز کوچکترین اهانتی را به هیچ یک از اقوام تحمل نخواهد کرد.

 

در نامه ای که در فضای مجازی منتشر شده است نیز نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از مردم لرستان عذرخواهی کرده است.

 

بنابر این گزارش، طی روزهای اخیر، ابلاغیه‌ای از طرف اتحادیه صنف مشاورین املاک تهران به شماره ۲۰۵.۲۸۵۶۳ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ خطاب به مشاوران املاک تهران در فضای مجازی منتشرشده است که در آن از مشاوران املاک خواسته‌شده است که بنا به درخواست معاونت محترم نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخصات مربوط به متعاملین مسکن که محل تولد آن‌ها شهرستان کوهدشت است ضمن ثبت در سامانه املاک و مستغلات کشور به آن معاونت منعکس شود، که این امر موجب جریحه دار شدن مردم لرستان شد.

 

همچنین اخیرا نیز نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نیز در یک فیلم ویدیویی با به کار بردن الفاظ نادرست به قوم لر و مردم لرستان توهین کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------