اسامی ۱۴ ماده غذایی غیر مجاز اعلام شد



اخبار,سازمان غذا و دارو


اخبار اجتماعی - اسامی ۱۴ ماده غذایی غیر مجاز اعلام شد

سازمان غذا و دارو اسامی ۱۴ ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش فارس، محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذاو دارو اعلام کرد عرقیات گیاهی آقای تقی زاده علوی با  نام تجاری طنین علوی، گلاب و عرقیات گیاهی محشرکاشان، گلاب و عرقیات واحد سید مهدی نوابی با نام تجاری عرقیات طوبی غیر مجاز و تقلبی هستند.

وی ادامه داد: همچنین گلاب با نام تجاری  ستاره،محصولات شرکت گل ولیان آرد سوپر نول با نام تجاری گل ولیان، پنیر ویژه لیقوان با نام تجاری یک به یک و بادام-پسته – تخمه آفتابگردان با نام تجاری پیکو تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی گفت: پیراشکی شیرین با نام تجاری طعم پایتخت، پیراشکی با نام تجاری نمونه طهران،سبزی قورمه با نام تجاری سلمان،پیراشکی سنتی نگین تهران، خلال بادام پدیده، گلاب قدح و عرق خارشتر بیستون نیز تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: این واحدهای تولیدی مواد غذایی به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند درخواست می شود در اسرع وقت، سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------