انفجار مخزن گاز شرکت بوتان یزد واقعیت ندارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 رییس شرکت: انفجار مخزن گاز شرکت بوتان یزد واقعیت ندارد

رییس شرکت بوتان منطقه استان یزد گفت: در آتش سوزی پنج شنبه شب گذشته این شرکت در حاشیه قاسم آباد مخزن گازی منفجر نشده و صدای انفجار مربوط به سه بشکه صابون مایع بوده و انفجار مخازن گاز واقعیت ندارد.

'رضا قاسمی' در حاشیه بازدید شاکری شمسی فرمانداریزد از محل آتش سوزی پنج شنبه شب گذشته شرکت بوتان به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها اعلام کرده اند در آتش سوزی شب گذشته این شرکت مخزن گاز منفجر شده که واقعیت ندارد و کذب محض است.

وی ادامه داد: همانگونه که در هر محل دیگری هم امکان حریق است ،متاسفانه در انبار قطعات این شرکت نیز آتش سوزی مختصری در ساعت 18 و 45 دقیقه شب گذشته روی داد و در ساعت 19 و 10 دقیقه نیز بطور کامل مهار و خاموش شده است.

رییس شرکت بوتان منطقه استان یزد گفت: دلیل این آتش سوزی اتصال برق و گرمای آتش باعث انفجار سه بشکه صابون مایع جنب انبار قطعات شده و چون باد شدید بوده لذا فقط بخشی از خار و خاشاک پای درختان اطراف فنس های شرکت نیز سوخته که سریعا خاموش شده است.

قاسمی ضمن گلایه از جوسازی برخی رسانه ها مبنی بر انفجار مخزن گاز شرکت بوتان گفت: هر گونه انفجار مخزن یا سیلندر گاز به شدت تکذیب می شود و از جمعه نیز شرکت دایر بوده و به خدمت رسانی مردم ادامه داده است.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------