مرز مهران يک ‌طرفه شد / سازمان حج: به سامرا نروید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده مرزبانی ناجا گفت : از امشب مرز مهران یک طرفه و برای بازگشت زائران اربعین حسینی آماده می شود .

افزود: از فردا (چهارشنبه 11آذر) نیز دو مرز شلمچه و چزابه تنها برای ورود زوار به کشور آماده است و زوار نیز باید زمان برگشت خود را مدیریت کنند و با سعه ‌صدر و آرامش به کشور بازگردند .

سردار رضایی افزود : با عنایت به قوانین موجود از ورود و حمل اشیاء ممنوعه به کشور جلوگیری می‌شود و در این خصوص از زوار درخواست همکاری داریم .

مسئولان مرزبانی عراق هم ساعتی پیش درهای ورودی مرز مهران به این کشور (مرز زرباطیه) را به روی زائران بستند .

----------------------------

سازمان حج: به سامرا نروید/ شلمچه و چذابه اولویت باشد

سازمان حج و زیارت از زائران اربعین درخواست کرد، ضمن خودداری از سفر به سامرا، هنگام بازگشت به کشور، مرزهای شلمچه و چذابه را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، درحالی که گروهی از زائران اربعین راه برگشت به ایران را در پیش گرفته‌اند، سازمان حج و زیارت با انتشار پیامکی از آن ها درخواست کرد، "برای ورود به کشور حتما مرزهای شلمچه و چذابه را در اولویت قرار دهند."

مرز مهران به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت با ترافیک سنگین مواجه شده است که این شرایط باعث شد این پایانه از روز گذشته به سمت عراق مسدود شود تا نیروهای مرزی شرایط را برای ورود زائران از عراق به ایران آماده کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر نیز امروز (سه شنبه) اعلام کرد: تا ساعات پایانی امشب ورودی پایانه مرزی مهران به سمت عراق بسته خواهد شد.

این سازمان در ادامه توصیه خود برای بازگشت زائران به ایران، در این پیامک تأکید کرده است، "نظر به رعایت مسایل امنیتی، جداً از عزیمت به سامرا خودداری شود."

اخبار اجتماعی - صدا و سیما،ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------