جاده‌های ایلام، آماده‌ بازگشت زائران/جاده مهران - ایلام یک طرفه شد



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی  ,پلیس راهور ناجا

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس در حال باز کردن راه‌های استان ایلام برای بازگشت زائران است.

 به گزارش ایسنا، سردار «تقی مهری» در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: اکنون بار ترافیکی در شهر مهران و اطراف پارکینگ‌ها سنگین است ضمن اینکه ورود خودروها به محدوده شهری نیز همچنان ممنوع است.

 

وی بابیان اینکه مأموران پلیس راهور و پلیس‌راه در معابر شهری، ورودی‌ها و خروجی‌های مهران مستقر و نسبت به هدایت و راهنمایی وسایل نقلیه اقدام می‌کنند، از مردم خواست با مأموران پلیس برای تسهیل در ترددها همکاری کنند.

 

مهری تأکید کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران به داخل کشور، برنامه‌ریزی‌ها برای مهیاکردن شرایط مناسب در این بخش انجام‌شده تا روند خروج آن‌ها از مرز و شهر مهران تسهیل شود.

 

وی با تأکید بر اینکه جاده مهران - ایلام برای تسهیل درحرکت وسایل نقلیه زائران بازگشتی از عتبات عالیات یک‌طرفه شده است، یادآور شد: از خروجی‌های شهر ایلام اجازه حرکت در مسیر ایلام - مهران به خودروها داده نمی‌شود و کسانی که قصد عزیمت به مهران دارند باید از مسیر جایگزین ایلام - ملکشاهی - مهران تردد کنند.

 

سردار مهری ادامه داد: رئیس پلیس راهور ناجا ، پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی استان‌های لرستان، کرمانشاه و مرکزی به دلیل بار سنگین و پر شدن ظرفیت مرز مهران از روز گذشته مانع حرکت خودروهای زائران به سمت این شهر می‌شوند و آن‌ها را به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان راهنمایی می‌کنند.

 

وی گفت: در جاده مهران - ایلام در برخی نقاط ترافیک سنگین ایجادشده و حرکت خودروها با کندی انجام می‌شود که از رانندگان درخواست داریم با صبر و حوصله بیشتری در این مسیر رانندگی کرده و از انجام حرکات خطرساز خودداری کرده و با عوامل پلیس‌راه مستقر در مسیر همکاری کنند.

 

مهری اضافه کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده ولی به دلیل افزایش حجم ترددها، زائران باید صبر و حوصله به خرج دهند زیرا جاده‌های ایلام ظرفیت و کشش این حجم خودرو را ندارد.

 

وی ادامه داد: تمام نیروهای نظامی و امنیتی همچنین امدادی، اورژانس، هلال‌احمر و دیگر نیروهای عملیاتی آمادگی لازم برای کمک به ایجاد تسهیل در بازگشت زائران رادارند.

 

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از زائران تقاضا می‌شود هنگام بازگشت مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به دلیل خستگی سفر، برای زود رسیدن جان خود و دیگران را به خطر نیندازند همچنین از سرعت و سبقت غیرمجاز به دلیل نا آشنایی با جاده خودداری کنند تا دچار حادثه ناگوار رانندگی نشوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------