زمان اعلام جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش



اخبار,اخباراجتماعی ,آزمون‌هاي استخدامي

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستیم، گفت: امیدواریم این هفته جزئیات قطعی شود تا بتوانیم آن را اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا  دکتر علی اصغر فانی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه وزارت آموزش و پرورش با سازمان زندان‌ها، درباره زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش افزود: هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نهایی کرده‌ایم و برگزاری این آزمون به سازمان سنجش واگذار شده است.

وی ادامه داد: در حال نهایی کردن محتواَ، منابع و تاریخ برگزاری هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا قطعا در این هفته مواد آزمون ابلاغ خواهد شد گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد. تنها بحث هماهنگی‌ها باقی مانده و آنچه مربوط به ما بوده، مدت‌هاست که آماده شده است.

فانی در واکنش به اینکه رئیس سازمان سنجش اعلام کرده بود آموزش و پرورش تنها برای برگزاری آزمون استعلام قیمت گرفته است، گفت: جلساتی را داشته‌ایم اما هماهنگی قطعی باید با سازمان سنجش انجام شود و سپس اعلام کنیم.

وی درباره زمزمه‌هایی مربوط به برگزاری آزمون در آبان ماه نیز اظهار کرد: اینگونه نیست و آزمون استخدامی آموزش و پرورش یک مجوز خاص است که آن را دریافت کرده‌ایم و جدای از آزمون‌های ادواری سازمان سنجش محسوب می شود و این سازمان یک آزمون مجزا برای آموزش و پرورش در تابستان برگزار می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند پس از گزینش و مصاحبه، یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند، این در حالیست که استخدام‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد.

به گفته فانی، این آزمون بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگانی که گواهی معلمی دریافت کنند به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

اخبار اجتماعی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------