رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل:این سازمان می تواند به معضل گردو غبار در خوزستان کمک کند



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, محیط زیست سازمان ملل

رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل با بیان اینکه خوزستان امیدوار باشد که سازمان ملل می‌تواند به حل معضل گرد وغبار کمک کند گفت: ما تمرکز زیادی برای حل این مشکل داریم. 

به گزارش ایرنا اریک سولهایم (ERIK SOLHIM) روز سه شنبه پس از بازدید هوایی از تالاب هور العظیم در جمع خبرنگاران اهواز اظهار کرد: با همکاری ایران و دیگر کشورها از جمله ترکیه تلاش‌مان بر این است تا بر مشکلات کانون‌های گردو غبار به ویژه کانون های داخلی در ایران تمرکز کنیم و به یک برنامه جامع برسیم.

 

وی افزود: امروز با همکاری دولت ایران به خوزستان آمده‌ایم و امیدواریم در این سفر بتوانیم برنامه‌ای جامع برای حل مشکلات گردو غبار در خوزستان تهیه کنیم.

 

رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل ادامه داد: از توفان گرد و غبار بهمن پارسال ایمیل‌ها و پیام‌های زیادی از طریق شبکه های اجتماعی از سوی مردم ایران دریافت کردم.

 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهوری صبح امروز سه شنبه به همراه معاون دبیرکل سازمان ملل و نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و نیز برخی میهمانان شرکت کننده در همایش بین اللملی گردو غبار که از دیروز در تهران گشایش یافت، با سفر به خوزستان از کانون های گردو غبار و نیز عملیات نهالکاری و اقدامات مهار این پدیده دیدن کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------