برای بازگشایی مرز خسروی منتظر تصمیم عراق هستیم/ صدور بیش از یک میلیون ویزا تا شب گذشته



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  , مرز خسروی

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها و امنیت مرز خسروی از طرف ایران تامین شده است گفت: هر زمان دولت عراق آمادگی خود را اعلام کند، مرز خسروی باز می‌شود. 

مجید آقابابایی در گفت‌و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: فردا جلسه‌ای در بغداد درباره بازگشایی مرز خسروی برگزار می‌شود و ما این موضوع را از طریق سفارت خود در بغداد پیگیری می‌کنیم. هر زمان که دولت عراق اعلام آمادگی کند، مرز برای تردد زائران باز می‌شود.

 

وی ادامه داد: فعلا زائران از سه مرز دیگر تردد کنند تا دولت عراق نظر نهایی خود را اعلام کند. دولت عراق از ماه‌ها پیش برای بازگشایی مرز خسروی مسئولیت به عهده گرفته و فعال بوده است به هرحال بازگشایی مرز خسروی منوط به اعلام آماگی دولت این کشور است.

 

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در پایان با اشاره به اینکه تا شب گذشته (جمعه) یک میلیون و ۳۲۰ هزار ویزا برای زائران صادر شده است، خاطرنشان کرد: تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و تعداد جمعیت زائران هر روز بیشتر می‌شود. روادید به مرور صادر می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه نداریم. زیر ساخت‌ها به اندازه کافی در مرزها مهیا است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------