تمهیدات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین/آخرین خبرها ازاجرای طرح پلیس دوچرخه‌سوار



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , طرح پلیس دوچرخه‌سوار

رئیس پلیس پایتخت با تشریح اقدامات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در مورد طرح پلیس دوچرخه‌سوار در تهران گفت: این طرح فعلا در تهران اجرایی نشده است. 

به گزارش ایسنا،‌ سردار حسین رحیمی در مورد تدابیر پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین اظهار کرد: از 7 صبح پنجشنبه، راهپیمایی جاماندگان اربعین از سه محور در تهران آغاز می‌شود و پلیس تهران بزرگ در میدان امام حسین(ع) و سایر محورهایی که قرار است راهپیمایی در آنها انجام شود، طرح‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی را در نظر گرفته است.

 

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همکاران ما از ساعت 5 صبح در محل‌ها مستقر می‌شوند و تلاش ما بر این است که فضای مطلوب و بهتری نسبت به سال گذشته ایجاد کنیم.

 

وی آمادگی پلیس برای این مراسم را صددرصدی خواند و در مورد محدودیت‌های اعمال شده در این روز گفت: از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، محدودیت صد در صدی اعمال می‌شود.

 

سردار رحیمی، در مورد اجرا شدن طرح پلیس دوچرخه‌سوار در تهران نیز تصریح کرد: فعلا این طرح در تهران اجرایی نشده است. این یک پیشنهاد بود که باید کار کارشناسی روی آن انجام شود و رده‌های مسئول نظر بدهند و در صورت تصویب اجرایی شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------