ترافیک محورهای غربی نیمه سنگین است/محدودیت ترددی اربعین تا سه شنبه



  اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,محدودیت های ترافیکی

افزایش بازگشت زایران اربعین حسینی (ع) به کشور، تردد جاده ای در محورهای منتهی به نقاط مرزی غرب کشور را پرحجم و ترافیک را در برخی نقاط این جاده ها نیمه سنگین کرده است. 

به گزارش ایرنا بر پایه اطلاعات سامانه 141 از تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، تا ساعت 9 صبح امروز تردد پرحجم را در محورهای مهران- ایلام، چزابه- بستان و شلمچه- خرمشهر را شاهدیم.

 

در برخی از مقاطع این جاده ها ترافیک، نیمه سنگین است.

 

در دیگر محورهای کشور رفت و آمد به صورت روان ادامه دارد.

 

بارش پراکنده باران پدیده غالب در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان است.

 

** محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع)

استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری:

تا ساعت 7 صبح سه شنبه بیست و سوم آبان ماه تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای اهواز- سوسنگرد، بستان- چذابه، اهواز- خرمشهر و شلمچه ممنوع است.

 

برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد اما خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و برعکس تردد کنند.

 

همچنین در این مدت تردد اتوبوس ها در محور هفتگل- باغملک- ایذه- دهدز- شهرکرد و برعکس ممنوع و مسیر اهواز- اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز- اصفهان- شهرکرد و برعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

 

استان ایلام:

تا ساعت 7 صبح سه شنبه بیست و سوم آبان ماه تردد همه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محورهای دهلران- مهران، حمیل- ایلام، قلاجه- ایلام و ایلام- مهران ممنوع است.

 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ایلام به سمت مهران تا اطلاع بعدی ممنوع است و محور ایلام- ملکشاهی- مهران به عنوان محور جایگزین اعلام می شود.

 

استان لرستان:

تا ساعت 7 صبح سه شنبه بیست و سوم آبان ماه تردد همه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای پلدختر- اسلام آباد و پلدختر- اندیمشک و برعکس ممنوع است.

 

** محدودیت های ترافیکی

تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع اعلام شد.

 

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 17 یکشنبه تا 24 از مرزن‌آباد به سوی کرج یکطرفه است.

 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13تا 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 15تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می شود.

 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است.

 

تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز ساعت هشت تا 24 امروز (جمعه) از محور هراز و 12 ظهر تا 24 امروز از محور فیروزکوه (تهران به قائمشهر و برعکس) تردد ندارند.

 

محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان و شمشک- دیزین در استان های البرز و تهران همچنان به سبب نبود ایمنی کافی بسته است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------