هاشمی: از محتوای نامه نجفی درباره بکارگیری معاونین بازنشسته در شهرداری بی اطلاعم



  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , هاشمی

رئیس شورای شهر تهران درباره نامه نجفی در خصوص به کارگیری افراد بازنشسته در شهرداری گفت: بنده از محتوای این نامه اطلاعی ندارم. 

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به دستورات جلسه امروز شورا اظهار کرد: در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی در کربلا و نجف ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال شهرداری تهران براساس اعتبارات مصوب شورای چهارم اقدامات لازم را در مراسم اربعین انجام داد و این در حالی است که میزان هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال از رقم 10 میلیارد تومان نیز کمتر بوده است، بیان کرد: در ادامه جلسه امروز بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها» که با امضای 8 نفر از اعضا به هیئت رئیسه ارجاع داده شده بود در دستور کار قرار گرفت که در نهایت و با توضیحات محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یک فوریت این طرح رأی نیاورد و در نهایت قرار شد به صورت عادی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

هاشمی تصریح کرد: انتخاب 2 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی توسعه و گسترش مساجد شهر تهران سومین دستورجلسه شورای شهر تهران بود که در این بخش نیز محمد سالاری به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و احمد مسجدجامعی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مسائل شهر تهران معرفی شدند که در نهایت مسجدجامعی با 20 رأی و محمد سالاری با 18 رأی به عنوان نمایندگان شورا در این کمیته انتخاب شدند.

 

وی گفت: در ادامه جلسه امروز انتخاب یک نفر از اعضای شورای شهر تهران براساس مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران در دستور کار شورا قرار گرفت که در این زمینه نیز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی الهام فخاری را پیشنهاد داده بود که وی نیز با کسب 16 رأی از 20 رأی به عنوان نماینده شورا در این بخش انتخاب شد.

 

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: در ادامه بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت که البته یک فوریت این طرح در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در تاریخ دوم آبانماه  96 به تصویب رسید و قرار بود در جلسه امروز جزئیات این طرح به تصویب برسد که با توجه به پیشنهادات متعدد اعضا قرار شد این طرح مجددا به کمیسیون تخصصی ( برنامه و بودجه) ارجاع داده شود و این کمیسیون پس از تامین نظرات اعضای شورای شهر تهران این طرح را در جلسه بعدی مجددا در صحن علنی مطرح کند.

 

هاشمی در ادامه و در پاسخ به این پرسش که تکلیف بکارگیری معاونین بازنشسته در شهرداری تهران به کجا رسید و آیا وی اطلاعی از نامه  نجفی شهردار تهران در خصوص عدم بکارگیری این نیروها در شهرداری دارد یا خیر؟ گفت: بنده اطلاعی از این نامه ندارم چرا که این نامه در زمان برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران به کارتابل ارسال شده است و از محتوای آن بی‌اطلاع هستم.

 

وی گفت:‌ قطعا پس از خواندن نامه آقای نجفی می‌توانم پاسخ لازم را به خبرنگاران ارائه کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------