ترافیک فوق سنگین در محورهای ورودی مناطق زلزله‌زده



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,مناطق زلزله‌زده

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از افزایش ترافیک محورهای ورودی به مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: پلیس راه از تردد اتومبیل‌هایی که مسوولیتی در مناطق زلزله زده ندارند جلوگیری خواهد کرد، لذا درخواست می‌کنیم مردمی که مسوولیتی در مناطق زلزله زده ندارند از تردد در این مناطق خودداری کنند. 

سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت معابر و جاده‌های منتهی به مناطق زلزله زده کشور گفت: ترافیک در محور کرند به قصر شیرین و سرپل ذهاب به دالاهو در حال حاضر  فوق سنگین است و علت افزایش ترافیک این محورها به دلیل مراجعه خودروهای غیرمسوول و شخصی بوده که نباید در شرایط فعلی به این مناطق مراجعه کنند.

 

وی افزود: پلیس راه از اتومبیل‌هایی که مسوولیتی در منطقه ندارند جلوگیری می‌کنند اما از همه هموطنان ، خودروهای شخصی و کسانی که مسوولیتی در امر امدادرسانی در منطقه زلزله‌زده ندارند درخواست می‌کنم که به این مناطق مراجعه نکنند تا راه برای تردد سریع‌تر خودروهای امدادی باز باشد.

 

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌تلاش برای بازگشایی محورهای مسدود روستایی در مناطق زلزله زده ادامه دارد تا بدین ترتیب امدادرسانی از طریق هوا و زمین ادامه پیدا کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------