اختلاس در شهرداری خرم‌آباد/ ۶ مدیر دستگیر شدند



  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,اختلاس

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ۶ نفر از کارکنان شهرداری خرم‌آباد به دلیل اختلاس دستگیر شدند که احتمال افزایش متهمان وجود دارد. 

اردشیر دریکوند در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد فسادهای مالی در شهرداری خرم آباد و بازداشت 6 نفر به دلیل اختلاس تاکنون اظهار داشت: جرائم صورت گرفته مربوط به سال‌های قبل بوده است و اطلاعات درستی در این رابطه وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه تعداد 6 نفر حدود یک ماه است که توسط مراجع امنیتی دستگیرشده‌اند، خاطرنشان کرد: ممکن است افراد بیشتری در این موضوع دخیل باشند و این موضوع توسط دستگاه امنیتی و قضایی در حال رسیدگی است.

 

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه هرکسی که هر جرمی را مرتکب شود و یا اینکه به بیت‌المال خیانت کرده باشد باید با برخورد شدید قانونی مجازات شود تصریح کرد: شورای شهر و مدیران شهرداری با هوشیاری و دقت باید از این سوءاستفاده‌ها جلوگیری کنند چراکه دست‌درازی به بیت‌المال با برخورد قانونی باید روبه‌رو شود.

 

دریکوندی با بیان اینکه پرونده این موضوع هنوز مختومه نشده و در جریان است، عنوان کرد: ممکن است افرادی که دستگیرشده‌اند تبرئه شوند و یا اینکه افراد بیشتری نیز که در این موضوع دخالت داشته‌اند به تعداد دستگیرشدگان اضافه شوند.

 

وی اظهار داشت: تا زمانی که دستگاه قضایی و امنیتی نتیجه قطعی این پرونده را اعلام نکنند از ذکر نام شخص یا اشخاصی که هنوز توسط دستگاه قضایی مجرم شناخته‌نشده‌اند معذوریم.

 

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه وارث یک شهر غارت‌شده هستیم، خاطرنشان کرد: علت وقوع چنین مشکلاتی ممکن است به برنامه‌ریزی نادرست، حیف‌ومیل و عدم امانت‌داری توسط برخی مدیران باز‌گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------