ذوالفقاری: کسانی که اماکن عمومی را آتش زدند فریب خورده‌اند



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: کسانی که اقدام به آتش زدن مراکز عمومی کرده‌اند، فریب خوره‌اند و فاقد مبانی اعتقادی برای اقدام خود هستند. 

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری امروز در حاشیه گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه درباره خرابکاری‌های اخیر عده‌ای وابسته به یک فرد فراری خارج از کشور در تهران که اقدام به آتش زدن درب‌های باشگاه پرسپولیس را داشته است، گفت: تعدادی از افراد وابسته به این فرد بازداشت شده‌اند؛ البته عدد آنها قابل توجه نیست اما عمده آنان بازداشت شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده اظهار پشیمانی کرده‌اند و‌ هیچ مبانی اعتقادی و فکری برای کارهای خود نداشتند، تصریح کرد: تعدادی از این افراد فریب خورده قبل از انجام خرابکاری بازداشت شدند.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی داعش در آسیای میانه از جمله افغانستان پس از شکستشان در محور سوریه و عراق گفت: اعضای داعش از چند سال قبل برای ادامه حیات و بقای خودشان چنین برنامه‌ای را در نظر گرفته بودن و اخیراً نیز به سراغ عملیاتی کردن آن برنامه‌ها حرکت می‌کنند.

 

معاون‌امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم اقبالی به آنان در این مناطق نشده است و‌ بعید می‌دانیم آن گستردگی مورد نظرشان را اجرایی کنند چون زمینه اجتماعی کمتری در آن مناطق نسبت به این گروهک وجود دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------