کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , سازمان هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۱۴ آذر) به سبب پایداری نسبی هوا، انباشت آلاینده‌های جوی وکاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی تهران، کرج، قزوین، تبریز و اصفهان پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید تداوم دارد که در برخی مناطق با گردوخاک همراه خواهد بود و از اواخر وقت روز سه شنبه (۱۴ آذر) از شدت وزش باد در این مناطق کاسته می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: از روز سه شنبه تا اواسط وقت روز چهارشنبه (۱۵ آذر) در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوا ۴ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد که در برخی مناطق گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه در مناطق مرزی غرب، شمال غرب و بتدریج درجنوب غرب کشور باد و گرد وخاک،کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش باران وبرف و وزش باد شدید شروع می‌شود و روز پنج شنبه گستره این بارش‌ها نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد.

 

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت فردا صاف و غبارآلود، اوایل شب همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۴ درجه سانتیگراد و چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و غبارآلود در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که دما در گرمترین زمان به  ۹ درجه سانتیگراد و در سردترین زمان به ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------