شمار ثبت‌نام‌کنندگان کسرخدمت‌های جدید سربازی از مرز 100 هزار نفر گذشت



  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,سردار کریمی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت‌نام بیش از 100 هزار نفر برای بهره‌مندی از کسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، آزادگی و رزمندگی در دفاتر پلیس+10 خبر داد. 

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام برای بهره‌مندی ازکسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اظهارکرد: از ابتدای هفته گذشته ثبت‌نام متقاضیان کسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، رزمندگی و آزادگی در دفاتر پلیس+10 آغاز شد و تا امروز که یک‌هفته از آغاز آن می‌گذرد بیش از100 هزار نفر اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه تمامی افراد متقاضی برای بهره‌مندی از این کسرخدمت‌ها امسال و تنها در مهلت تعیین شده باید ثبت‌نام کنند، اظهارکرد: بنابراین تمامی آن‌دسته از ایثارگران، جانبازان و رزمندگانی که فرزندانشان در سال‌های آتی به سن اعزام به خدمت خواهند رسید هم باید امسال در دفاتر پلیس+10 ثبت‌نام کنند.

 

به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، در حال حاضر تصمیمی برای تمدید مهلت زمان ثبت‌نام وجود ندارد چرا که پس از آن اقدامات برای رتبه‌بندی و در اولویت قراردادن 20 هزار نفر نخست مشمول این طرح در سال 96 انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------