شورای شهر فعلا در انتصابات دخالت نمی‌کند/ کسانی که احساس می‌کنند از تحقیق و تفحص زیان می‌ببنید تلاش می‌کنند این طرح عملی نشود



  اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی ,شورای شهر

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر درباره انتصابات در شهرداری تهران دخالت نمی‌کند, گفت;کسانی که احساس می کند تحقیق و تفحص از شهرداری زیان می ببنید تمام تلاش شان را برای به سرانجام نرسیدن این طرح دارند. 

سید ابراهیم امینی در گفت و گو با انتخاب , درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه مدیران منتسب به قالیباف در شهرداری تهران مانع از تحقیق و تفحص در این نهاد می‌شوند, تاکید کرد: این حق قانونی نمایندگان مجلس است و قانون اساسی به صراحت اعلام کرده است که نمایندگان مجلس حق تحقیق و تفحص در تمامی امور را دارند.

 

وی در پاسخ به اینکه پس چرا این امر در شهرداری تهران محقق نمی‌شود؟ گفت: این موضوع را باید خود نمایندگان پیگیر به سرانجام برساند و نمایندگان را متقاعد کنند تا بتوانند رای لازم را برای تحقیق و تفحص کسب کنند.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه می گویند از بدنه شهرداری مانع هستند, اعلام کرد: طبیعی است کسانی که احساس می کنند از تحقیق و تفحص زیان می ببنید تمام تلاش شان را برای به سرانجام نرسیدن این طرح می کنند.

 

وی درباره حضور این افراد با نگرش مدیریت گذشته در شهرداری و چرایی عدم ورود شورا به چرایی حضورشان در این مجموعه, گفت: این را باید نجفی و تیمشان پاسخگو باشند.

 

امینی در پاسخ به اینکه شما نماینده ما در شورای شهر هستید و وظیفه نظارت دارد, تاکید کرد: فعلا شورا شهر در انتصابات دخالت ندارد.

 

وی در واکنش به این سوال که نمی‌خواهید دخالت کنید؟ نیز گفت: این یکی از مسایل ابهام آمیز در شیوه تعامل شورا و شهرداری است, شورا نهادی نوپا در کشور ما است و شیوه تعاملش هنوز مشخص نشده است.

 

نایب رئیس شورای شهر در پاسخ به اینکه نمی خواهید شیوه تعامل را مشخص کنید, افزود: تلاش داریم این شیوه تعامل را اصلاح کنیم.

 

امینی درباره انتصاب جنجالی در روابط عمومی معاونت معماری و شهرسازی و چرایی سکوت شورا نیز گفت: موردی جواب نمی دهم. به هر حال اعتقاد شخصی من این است که ما باید مطالبات کسانی را که به ما رای داده اند را برآورده کنیم و تیمی مدیریت را برعهده بگیرند مطالبات را پاسخ دهند.

 

وی در پاسخ به اینکه گویا شورای شهر پنجم نیز شورای شهرداری است, گفت: ضعف ساختاری وجود دارد ما حتی شورای شهرداری نیستیم اگر بود حداقل خوب بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------