مژده باران در تهران! / هواشناسی؛ باران به پایتخت می‌رسد/ کاهش آلودگی هوا از فردا



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت آلاینده‌ها از بعدازظهر فردا (۳۰ آذرماه) در کلانشهرها خبر داد.

 ایسنا نوشت: احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با توجه به تداوم پایداری و سکون نسبی جو همچنان شرایط جوی برای تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت شامل تهران، کرج، اصفهان، تبریز، ارومیه و اراک تا اواسط فردا ادامه دارد.

 

وی افزود: با گذر متناوب امواج کم‌دامنه تراز میانی جو همراه با وزش باد از بعدازظهر پنجشنبه شرایط جوی برای کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در این مناطق مهیا است.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز در برخی مناطق شمال غرب و غرب و در روز جمعه (۱ دی ماه) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه روز جمعه تا حدی بر میزان بارش افزوده می‌شود و گستره آن شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و تا حدی شمال شرق کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

 

وی در پایان شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده تشریح کرد و گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ آذرماه) کمی ابری همراه با غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (اول دی ماه) قسمتی ابری در بعدازظهرهمراه با افزایش ابر گاهی بارش خفیف باران و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------