هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,کیفیت هوای تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس است. 

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به وضعیت کیفی هوای تهران اظهارکرد: انتظار می‌رود همراه با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا (۳ دی ماه) شرایط کیفی هوای اکثر مناطق پایتخت در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته باشد.

 

وی افزود: شاخص ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۱۰۸ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر امروز است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می‌رود.

 

به گفته شهبازی با تداوم این شرایط در روز دوشنبه برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متربرثانیه از سمت نواحی شمال غربی پیش‌بینی می‌شود. در روز سه شنبه (۵ دی ماه)  نیز همراه با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار، وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه و بارش پراکنده باران طی برخی ساعات به ویژه در شبانگاه دور از انتظار نیست.

 

وی تاکید کرد: طی دو روز آینده دمای تهران روند کاهشی خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------