درخواست رییس‌ پلیس‌ تهران برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا: «سرویس کارمندان» دوباره راه‌اندازی شود



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , آلودگی هوا

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و ادارات خواست تا مجدداً سرویس کارکنان خود را راه‌اندازی کنند چراکه حذف سرویس‌ها کار درستی نبود.

  تسنیم نوشت: سردار حسین رحیمی، با اشاره به جدیت پلیس برای ممانعت از تردد خودروهای آلاینده در سطح شهر تهران اظهار کرد: موضوع برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد گواهینامه معاینه فنی از یک هفته گذشته به تمام همکاران ما که در این بخش مسئولیت دارند ابلاغ شده است و حتی برای کنترل آلودگی هوا و بهبود شرایط، تردد کامیون‌ها در همه نقاط شهر و در تمام ساعات شبانه روز ممنوع اعلام شد.

 

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که پلیس به طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به هیچ وجه استثنائی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به نقش تمام دستگاه‌ها و ادارات در کاهش آلودگی هوا به موضوع اصلاح برخی دستورالعمل‌ها پرداخت و افزود: من از دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها و ادارات می‌خواهم که واقعاً اقدامات آنی که می‌تواند به بهبود شرایط و کاهش آلودگی هوا منجر شود انجام دهند.

 

رحیمی گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید، راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات و سازمان‌ها است که قطعاً به بهبود وضعیت هم از نظر ترافیکی و هم از لحاظ آلودگی هوا منجر خواهد شد چراکه با حذف سرویس ادارات، شاهد بودیم که با حذف یک سرویس، 20 خودرو سواری کارکنان و کارمندان این سازمان‌ها جایگزین سرویس‌ها شدند و این مساله باعث تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک خودروها در معابر حاشیه‌ای این سازمان‌ها شد.

 

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه حذف سرویس ادارات به هیچ وجه کار درستی نبود از تمام دستگاه‌ها و ادارات دولتی خواست تا در استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک پیش قدم باشند.

 

به گفته رحیمی، پلیس با هر خودرو آلاینده بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و حتی اگر خودروی سازمانی نیروی انتظامی نیز آلاینده باشد، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------