نصف جهان غرق در آلودگی/ شاخص آلودگی‌هوا در اصفهان به ۲۰۰ رسید!/ عکس



بررسی شاخص کنترل کیفیت هوا در شهر اصفهان نشان می‌دهد، این شهر یکی از بالاترین شاخص‌ها در آلودگی هوا را تجربه می‌کند، یعنی عدد ۲۰۰.

 ایسنا نوشت: كيفيت هواي نصف جهان برای دومین روز متوالی قرمز است و بر اساس اعلام پرتال اداره کل محیط زیست تا ساعت 7 صبح امروز میانگین شاخص کیفیت های شهر اصفهان عدد 172را نشان می دهد و در برخی مناطق این شهر نیز شاخص کیفیت هوا روی عدد ۲۰۰ است.   این عدد در میدان احمد آباد 185 و در میدان امام حسین(ع) اصفهان  183را نشان می دهد.

 

همچنین براساس گزارش خبرگزاری ایسنا از اصفهان، از شامگاه گذشته بخش پايش كيفيت هواي پرتال اداره کل هواشناسی از دسترس خارج شده است و با ورود به این سامانه با پیام" کاربر گرامی شما مجوز دسترسی به این قسمت را ندارید" رو به رو خواهيد شد، این پیام در نرم افزار موبایلی پایش کیفیت هواشناسی نیز مشاهده می شود!

 

روز گذشته تا آخرین لحظاتی که نرم افزار و سامانه اداره کل هواشناسی در دسترس بودند AQI عدد 209 را در باغ غدیر اصفهان نشان می دادند. اما اینکه چرا از شامگاه گذشته این سیستم خارج شده سوال برانگيز است و متاسفانه سامانه پایش اداره كل محيط زيست كه خود را متولي اعلام کیفیت آلایندگی هوا در اصفهان با تاخير 5- 6 ساعته به روز مي‌شود!

 

  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی, نصف جهان

 

  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی, نصف جهان

 

  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی, نصف جهان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------