محسن هاشمی:ماندن یا رفتن صالحی امیری منوط به نظر شهردار تهران است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محسن هاشمی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران رفتن یا ماندن صالحی امیری از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را منوط به تصمیم گیری محمد علی نجفی شهردار تهران دانست. 

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: از زمانی که صالحی امیری وارد شهرداری شد مسئله حضورش در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک مطرح بود و شهردار تهران هم در یک برنامه تلویزیونی گفت که صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب کند یا کمیته ملی المپیک را.

 

وی ادامه داد: هر چند که صالحی امیری عنوان کرده در مورد این مطلب استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده‌ام.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و کمیته ملی المپیک را دارد یا نه، گفت: این بستگی به نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؟

 

وی ادامه داد: در حال حاضر قصد ورود جدی به این موضوع را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی‌تر شود شورا این مسئله را بررسی می‌کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تصویب لایحه 2 فوریتی اجازه به شهرداری برای انتشار 4000 میلیارد تومان اوراق مشارکت گفت: امروز این 2فوریت برای تعیین تکلیف مسئله مالی خط 6 و 7 مترو روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه دولت در بودجه به شهرداری‌ها اجازه داده است که نسبت به انتشار اوراق مشارکت اقدام کنند، اظهارکرد: متاسفانه شهرداری در استفاده از این بند برای تامین اعتبار تاخیر داشته است و از آنجا که تا آخر سال فرصتی نمانده، این لایحه با قید 2 فوریت در دستور کار شورا قرار گرفت.

 

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل فرصت کم مطالعه نسبت به لایحه 2 فوریت حساس هستند، گفت: همه اعضای شورای شهر با کلیت این لایحه موافق هستند و خوشبختانه با رای بالا نیز تصویب شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------