مدارس تهران فردا تعطیل است



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  , مدارس تهران
استانداری تهران اعلام کرد: مقاطع پیش دبستانی، مهدکودک و دبستان در تمامی شهرستان های استان تهران به استثنا پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه ١6بهمن تعطیل است. 

به گزارش مهر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا در تصمیمی مشترک با کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تصویب کرد مقاطع پیش دبستانی، مهدکودک و دبستان در تمامی شهرستان های استان تهران به استثنای پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه ١6بهمن تعطیل است.

 

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲/۵ میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم برای گروههای حساس است.

 

این اطلاعیه افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا روز سه‌شنبه به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، پتانسیل افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد از این رو توصیه می‌شود، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------