بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط کشور



  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,بارش
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از احتمال بارش در تهران طی روز چهارشنبه (۱۸ بهمن ماه) خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو ایسنا، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی طی دو روزه آینده جوی نسبتاً آرام در بیشتر نقاط کشور حاکم است، اظهار کرد: بر این اساس برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: امروز (۱۶ بهمن) برای استان‌های گیلان و اردبیل به علت وزش بادهای جنوبی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. فردا (۱۷ بهمن) با نفوذ جریانات شمالی برای برخی نقاط سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و برف و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۱۷ بهمن) در برخی از نقاط استان‌های واقع در مرکز و شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن) صاف و غبار آلود با حداقل دمای ۴  و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد ازظهر ابری با احتمال بارش و وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------