افزایش نسبی دما در روزهای پنجشنبه و جمعه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در روزها پنجشنبه و جمعه از شمال شرق تا جنوب کشور خبر داد. 

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: وزش باد شدید در منطقه سیستان و بلوچستان برای امروز پیش‌بینی می‌شود. گرد و خاکی در این روزها در منطقه زابل بر اثر وزش باد ایجاد شده و همچنان ادامه دارد. سرعت وزش باد از روز پنجشنبه و جمعه در این منطقه کمتر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه وزش باد شدید در اطراف دریاچه ارومیه و بخش‌های جنوبی آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود در روز جمعه وزش باد در همدان نیز قابل توجه خواهد بود. روز جمعه و شنبه در جنوب تهران، قم، خراسان رضوی به ویژه شرق آن و خراسان جنوبی وزش باد گزارش می‌شود که سرعت باد در این منطقه بین ۱۰ تا ۱۵ متر بر ثانیه می‌رسد.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد در روز یکشنبه خاطرنشان کرد: در این روز وزش باد در شهر زابل، شرق سمنان، شرق خراسان شدت پیدا می‌کند.

 

وظیفه در خصوص افزایش دما در کشور گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه از شمال شرق تا جنوب کشور افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

 

وی همچنین درباره بارش باران در کشور تصریح کرد: امروز در دامنه‌های سهند آذربایجان شرقی و نوار غربی در آذربایجان غربی انتظار رشد ابرهای جوششی را در بعداز ظهر داریم که منجر به رگبار و رعد و برق و تگرگ خواهد شد و باد لحظه‌ای شدید که می‌تواند مخرب باشد ایجاد می‌کند.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز و فردا شدت بارش‌ها در این منطقه کمتر خواهد شد بویژه امشب در نوار غربی کشور یعنی ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، تهران و بخش‌هایی از قم، نوار شمالی گیلان و مازندران بارش‌های ضعیف را خواهیم داشت. این بارش‌ها قابل توجه نبوده و شدت آنها از روز گذشته کمتر خواهد بود.

 

وظیفه ادامه داد: در روز شنبه نیمه شمالی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی باران و رعد و برق شدیدتری خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------