هیات‌ها از پذیرش نذورات افراد غریبه پرهیز کنند/ ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم جشن در شب قدر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, نذورات
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: هیات‌ها از پذیرش نذورات افراد غریبه پرهیز کنند و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.

به گزارش ایلنا ، سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: واحدهای صنفی که تا سحر مجاز به فعالیت هستند ضمن رعایت شئونات شب‌های قدر، حتما نیم ساعت قبل از اذان صبح برابر دستورالعمل‌های ابلاغ شده، تعطیل کنند. 

 

وی ادامه داد: متصدیان سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برابر دستورالعمل‌های ابلاغی در شب‌های قدر از برگزاری هرگونه مراسم جشن و سرور یا پخش موسیقی و... که موجب هتک حرمت این ایام می‌‌‌شود، پرهیز کنند. هیات‌ها از پذیرش نذورات از افراد غریبه و ناشناس پرهیز و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: هیات‌ها در راستای برپایی مراسم شب احیا دقت لازم را به منظور عدم ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها و افراد بیمار و سالخورده داشته باشند و به نحوی عمل کنند که در آمد و شد مردم مزاحمتی ایجاد نکرده و همچنین سیستم صوتی آنها موجبات تکدر خاطر مردم را فراهم نکند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------