تغییرات در شهرداری تهران با جابجایی ۳ معاون کلید خورد/ حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می‌رود



 اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی ,شهرداری
محمدعلی افشانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به آغاز تغییرات در معاونت‌های شهرداری گفت: هر تغییر و تحولی باید با مطالعه و شناخت انجام شود و انشا الله در این هفته تغییرات شروع خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛وی افزود: این تغییرات شامل معاونت شهرسازی و سازمان نوسازی تهران و معاونت عمرانی تهران است و آن چه در رسانه‌ها تا کنون گفته شده همگی اشتباه بوده‌اند و من هیچ چیزی از خبرنگاران پنهان نمی‌کنم و تا کنون هیچ حکم و پیش‌نویسی برای کسی نوشته نشده است. از همین هفته به نوبت تغییرات انجام خواهد شد.

 

شهردار تهران در خصوص ملاقاتی که اخیرا با مدیران برخی از بانک‌ها داشت اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم بدهی‌های شهرداری به سیستم بانکی رقم بالایی است و بیش از بیست هزار میلیارد تومان به شمار می‌رود، بانک‌ها از دادن تسهیلات به شهرداری ممانعت می‌کردند و لذا مدیران بانک‌ها خودشان به شهرداری آمدند و جلسه‌ای برگزار کردیم تا مشخص شود که چگونه هم بدهی ما پرداخت شود و هم بانک‌ها در پروژه‌های شهرداری مشارکت کنند که شاهد اجرای پروژه‌های بیشتر در سطح شهر باشیم.

 

وی افزود: خوشبختانه توافق شد که دو کارگروه تشکیل شود که یکی به تعیین تکلیف بدهی‌ها بپردازد و دیگری به مشارکت بانک‌ها در پروژه‌های عمرانی بپردازد.

 

شهردار تهران  در خصوص تخلفات پروژه ایران مال و همچنین حضور برخی از مدیران شهرداری هنگام افتتاح آن گفت: تا زمانی که این موضوع برای من اثبات نشود در مورد آن صحبت نخواهم کرد ولی پرونده ایران مال در حال بررسی است و بعد از آن که بررسی شد اگر تخلفات قابل رفع بود،‌ رفع خواهد شد و اگر رفع نشدنی نبود به مراجع حقوقی ارجاع داده می‌شود.

 

وی در خصوص فعالیت متروی تهران ادامه داد: در 28 اسفند 700 میلیارد تومان برای متروی تهران مصوب شد که بانک شهر تضمین داد و در آینده ای نزدیک اوراق آن منتشر خواهد شد.

 

وی در خصوص زمان افتتاح خط هفت متروی تهران ادامه داد: هر پروژه‌ای را که در تاریخ مقرر افتتاح شود در همان تاریخ اعلام می‌کنم و این هفته از خطوط شش و هفت بازدید خواهم کرد و به نظر نمی‌آید که کل خط تا شهریور هم تمام شود و احتمالا فقط حدود 5 کیلومتر تا پایان تیر ماه تمام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------