تمهیدات شهرداری برای بارندگی امروز و فردا در تهران/ هم شن و نمک هست، هم ماشین برف‌روبی



  اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,شهرداری
مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی 100 درصدی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش باران و برف در تمامی مناطق سطح شهر تهران خبر داد. 

 به  گزارش ایسنا ؛ اصغر عطایی گفت: برابر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها تا روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت و در شهر تهران نیز شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود بر همین اساس تمهیدات لازم برای تسهیل عبور و مرور و بازگشایی معابر در سطح شهر تهران انجام شده است.

 

وی افزود: از ماه های گذشته کانال ها و مسیل های سطح شهر تهران که جریان آب در آنها وجود دارد پاکسازی شده اند. در حال حاضر 500 کیلومتر مسیل و کانال در شهر تهران وجود دارد که همگی پاکسازی و آماده جریان یافتن آب هستند.

 

عطایی ادامه داد: کلیه عوامل ستادی و اجرایی در سطح مناطق 22 گانه و نواحی 123 گانه شهر تهران در آمادگی 100 درصدی هستند و با بهره گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و روزانه 16 هزار نفر نیروی انسانی خدمات شهری که در امر نظافت و رفت و روب مشغول به کار هستند در هنگام آب گرفتگی احتمالی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

وی تاکید کرد: اگر شاهد کاهش دما و بارش برف در سطح شهر تهران باشیم، تمهیدات لازم توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، به شکلی که 1200 دستگاه خودروی برف روبی و 2000 نفر عوامل کارگری آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

 

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی و تجهیز 162 سایت برف روبی در سطح شهر تهران گفت: 3500 مخزن زرد رنگ حاوی شن و نمک در سطح شهر تجهیز و آماده استفاده شهروندان است به این ترتیب تمامی عوامل شهر تهران در آمادگی کامل به سر می برند تا علاوه بر بهره‌مندی از مواهب بارش‌ها، از ایجاد مشکل برای شهروندان جلوگیری کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------