برگزاری سومین آزمون ملی مهارت‌آموزی سربازان در 9 اسفند



  اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی  ,سردار کمالی
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری سومین مرحله از آزمون سراسری مهارت‌آموزی سربازان در نهم اسفند ماه خبر داد. 

سردار کمالی در گفت‌وگو با ایسنا  دراین باره گفت: سومین و آخرین مرحله از آزمون سراسری مهارت‌آموزی سربازان روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این آزمون با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار خواهد شد گفت: پیش بینی ما این است که در سومین مرحله بالغ بر 80 هزار سرباز شرکت کند.

 

کمالی با تاکید بر اینکه فرماندهان و مسئولان یگان‌ها موظفند تا ترتیبی اتخاذ کنند که امکان شرکت سربازان در این آزمون فراهم شود گفت:‌ همچنین باید وسیله ایاب و ذهاب سربازان برای شرکت در این آزمون از سوی آنان فراهم شود.

 

کمالی با اشاره به  مرحله دوم برگزاری این آزمون اظهار کرد: در مرحله دوم که 14 بهمن‌ ماه برگزار شد 50 هزار نفر شرکت کردند که بیش از 23 هزار نفر برگزیده شدند.

 

کمالی درباره برگزاری آزمون مهارت‌آموزی در سال آینده خاطر نشان کرد:‌ امسال طبق برنامه ‌ها باید حدود یکصد هزار نفر در این آزمون پذیرفته و مهارت‌آموزی می شدند که ما به این اهدافمان دست یافتیم برای سال آینده پیش بینی دو برابر شدن این ظرفیت را داشتیم و بناست که 200 هزار نفر در این آزمون پذیرفته شوند.

 

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه خاطرنشان کرد: جزییات ونحوه برگزاری این آزمون در سال آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------