ورود سامانه بارشی جدید از جمعه/ احتمال خیزش گرد و غبار در شرق و مرکز کشور



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی
مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع هواشناسی با اشاره به برقراری جو پایدار در غالب مناطق کشور طی فردا (۲۶ بهمن ماه) از ورود سامانه بارشی جدید در ساعات اولیه روز جمعه (۲۷ بهمن ماه)خبر داد. 

احد وظیفه درگفت‌وگو با ایسنا، شرایط جوی کشور را پیش‌بینی کرد و گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هوا امروز(۲۵ بهمن ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکز، شمال شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات، بارش برف ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: طی امروز در غالب مناطق کشور به ویژه در نواحی شرقی و مرکزی، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که درنواحی مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

 

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع هواشناسی افزود:‌ فردا (۲۶ بهمن ماه) جو پایداری در نقاط غالب کشور حاکم خواهد بود و از اوایل روز جمعه(۲۷ بهمن ماه) سامانه دیگری از غرب کشور وارد می‌شود که شمال غرب و البرز مرکزی راتحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 وظیفه تاکید کرد: شدت بارش برای روز جمعه برای استان‌های کردستان، جنوب اذربایجان غربی‌ وشمال کرمانشاه پیش بینی می‌شود. این سامانه بارشی تا روز سه شنبه هفته آینده (1 اسفند) روی کشور فعال خواهد بود.

 

وظیفه در پایان با اشاره به شرایط جوی تهران طی دوروز آینده گفت:‌فردا (۲۶ بهمن) ماه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۶درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت در روز جمعه (۲۷بهمن) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی  در بعد از ظهر ابری گاهی همراه با بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------