بارش برف تا روز سه‌شنبه در ارتفاعات «دنا»



  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,ارتفاعات دنا
رئیس اداره پایش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ارتفاعات دنا تا روز سه‌شنبه بارش برف، کولاک شدید، کاهش دید و وزش باد شدید را بدون وقفه خواهیم داشت. 

«ولی بهره‌مند» در گفت‌وگو با  ایسنا، افزود: بارش برف از ساعت 14 امروز پنج‌شنبه، سوم اسفندماه در محل سانحه هوایی یاسوج شدید می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در منطقه سقوط هواپیمای ای. تی. آر «تهران - یاسوج» بارش برف آغاز شده است و امروز از ساعت 14 این بارش‌ها شدت می‌یابد.    

 

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهترین ساعت برای جست‌وجو و انتقال پیکرها امروز صبح بوده، چون از بعدازظهر بارش برف شدت می‌گیرد. در هنگام شب نیز بارش‌ها همراه با رعد و برق همراه خواهد بود.

 

بهره‌مند تصریح کرد: در ارتفاعات دنا تا روز سه‌شنبه بارش برف، کولاک شدید، کاهش دید و وزش باد شدید را تا پایان روز سه‌شنبه بدون وقفه خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: امروز در سطح شهرستان‌های استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود، فردا متوقف می‌شود و از فراد بعدازظهر شروع و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت تا روز دوشنبه و از شب دوشنبه بارش‌ها آغاز می‌شود تا چهارشنبه صبح ادامه خواهد دشت.

 

رئیس اداره پایش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: که شدت این وضعیت روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه شب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------