هوای تهران سالم است/ پیش‌بینی بارش پراکنده در پایتخت



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , کیفیت هوا
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (۹ اسفندماه) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم است و پیش بینی می‌شود تا فردا (۱۰ اسفندماه) شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد. 

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات امروز (۹ اسفند) است.

 

وی ادامه داد: به‌تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۱۰ اسفند) در برخی ساعات وزش باد موثر و بارش پراکنده و خفیف انتظار می‌رود.

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط روز جمعه (۱۱ اسفند) کمابیش ادامه دارد، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته شهبازی دمای هوای پایتخت طی روزهای پایانی هفته افزایش جزیی خواهد یافت.

 

وی در پایان با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۸۹ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: میانگین کیفیت هوای هم اکنون پایتخت با شاخص ۸۲ همچنان در شرایط سالم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------