جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده تهران -یاسوج تحویل دستگاه قضایی شد



  اخباراجتماعی   ,خبرهای اجتماعی  ,جعبه سیاه هواپیما
فرماندار شهرستان دنا گفت: جعبه سیاه به شهر سی سخت منتقل شده است.

 عباس بهشتی روی در گفت و گو با  ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: جعبه سیاه هواپیمای تهران -یاسوج تحویل دستگاه قضایی شد.

 

وی اظهارکرد: جعبه سیاه هواپیمای مفقودی پس از عملیات جستجو امروز یکشنبه، 13 اسفندماه از محل وقوع حادثه سقوط در ارتفاعات دنا به پایین انتقال و هم اکنون در اختیار شواری تامین برای سیر مراحل است.

 

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته گفته بود: با توجه به اینکه در چهاردهمین روز عملیات جستجو اولویت ما انتقال پیکر جانباختگان بوده جعبه سیاه هواپیمای تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده نشد.

 

 ۱۴ نفر از نیروهای امدادی شامل کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی، ارتش، هلال احمر، سپاه و نیروهای محلی شب گذشته در ارتفاعات دنا ماندند. همچنین دو محموله از پیکر جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا منتقل و تحویل پزشکی قانونی شده است.  این محموله قطعاتی از پیکرهای جانباختگان زن و مرد بود که با دو بالگرد هلال احمر انتقال یافتند.

 

زمان انجام عملیات جستجوی پیکر جانباختگان بستگی به شرایط منطقه و وضعیت ارتفاعات پایین دارد که عمق برف بیشتر و ممکن است شیارهایی وجود داشته باشد. عملیات جستجو و انتقال پیکرهای جانباختگان تا روز جمعه که پیش بینی شده هوا مساعد است ادامه خواهد داشت.

 

  اخباراجتماعی   ,خبرهای اجتماعی  ,جعبه سیاه هواپیما

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------