علت فوت جانباختگان هواپیما سرمازدگی نبود/ 95 بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی شد



  اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,جانباختگان هواپیما
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به معاینات انجام شده پزشکی قانونی بر روی اجساد یافت شده سانحه هوایی هیچ موردی مشاهده نشده که فوت ناشی از سرمازدگی مطرح باشد. 

کامروز امینی در گفت و گو با  ایسنا درباره علت فوت جانباختگان پرواز تهران- یاسوج افزود: تاکنون علت فوت تمام جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" ناشی از صدمات و شدت جراحات وارده سانحه هوایی گزارش شده است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 6 محموله به پزشکی قانونی استان انتقال داده شد که کار کدگذاری و نمونه گیری این محموله ها انجام شد. کارت این محموله‌ها برای شناسایی و انجام آزمایشات ژنتیک به پزشکی قانونی استان فارس ارسال شد.

 

وی ادامه داد: 95 بافت انسانی مجزای جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تاکنون تحویل پزشکی قانونی استان شده است. کارشناسان پزشکی قانونی آماده هستند در صورتی که محموله‌ای از مابقی بافت‌ها و بقایا برسد کار آزمایشات و نمونه برداری ها را انجام دهند.

 

امینی تاکید کرد: وقتی که کار جستجو و انتقال پیکرها تمام شد پزشکی قانونی هویت بقایا و بافت هایی که در اختیار دارد را اعلام خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: حجم و ابعاد بعضی از پیکرها نسبت به سایر بافت‌های انسانی تحویل داده شده کامل‌تر هستند که با هماهنگی و دستور قضایی و انجام فرآیند صدور جواز دفن طی روزهای آینده تحویل خانواده های آنها خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------